LOGISZTIKAI ÉS IPARI INGATLAN BRÓKER munkatársat keresünk.
A VLK Newmark, a Newmark nemzetközi ingatlantanácsadó vállalat budapesti irodája. A világ egyik vezető ingatlan tanácsadójaként Magyarországon működő, főleg közepes és nagy méretű cégeknek segítünk az ingatlanjaik – iroda, üzlethelység, raktár, logisztikai vagy ipari ingatlan – kezelésében. Bővülő csapatunkba, Budapestre és vonzáskörzetébe
LOGISZTIKAI ÉS IPARI INGATLAN BRÓKER
munkatársat keresünk.
Kik az ügyfeleink és mit várunk az új kollégától:
Van, aki egyszerűen ingatlanközvetítésnek hívja, mi többként tekintünk tevékenységünkre: nagy hozzáadott értékkel bíró szolgáltatás, egy kritikus vállalati eszközzel kapcsolatban, ahol ritkán van az ügyfél döntési helyzetben. Ezért kiemelten fontos, hogy a legjobb megoldást érjék el, ehhez pedig megbízható és professzionális Partnerre van szükség. Mi ilyenek vagyunk.
Az új munkatárs feladata:
- Aktív ügyfélszerzés közepes- és nagyvállalati körből, főként operatív és pénzügyi vezetőkkel egyeztetve
- Folyamatos üzleti kapcsolatépítés, az ügyfélkör bővítése telefonon és személyes találkozókon, prezentációkon keresztül
- Ingatlannal kapcsolatos szolgáltatás teljes körű koordinálása, ügyfélszerződéstől az ingatlanprojekt végső lebonyolításáig
- Igények felmérése, ingatlan és tanácsadói ajánlatok készítése, a potenciális ingatlanok bemutatása, alternatívák összehasonlítása, ajánlatok és szerződések tárgyalása, pro- és kontra kondíciók megvitatása
- Meglévő és potenciális Partnerek szerződéseinek figyelemmel kísérése, megújítása, az igények változása esetén a felmerülő projektek (költözés, bővítés, stb.) koordinálása
- Ügyfél edukáció, piaci ismeretek átadása vállalati döntéshozók részére
- Folyamatos piac- és versenytárs figyelés
Amit az új kollégától elvárunk:
- Legalább középfokú végzettség
- Ingatlan területen, logisztika területen, B2B értékesítésben vagy tanácsadói szolgáltatói területen szerzett legalább 2 év tapasztalat
- Az ingatlan területen szerzett értékesítési tapasztalat, egyértelmű előnyt jelent
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret, kiemelten Excel és PowerPoint
- B kategóriás jogosítvány és gyakorlat
Milyen tulajdonságokat társítunk az ideális munkatárshoz:
- Ügyfél-orientáltság és üzleti fókusz
- Problémamegoldó- és szervező készség
- Kiváló kommunikációs stílus szóban és írásban
- Pro-aktivitás, előrelátás, kezdeményező készség
- Nyitottság és rugalmasság, tanulni akarás, változó igények türelmes kezelése
- Önállóság, megbízhatóság
Ajánlatunk az új munkatárs számára:
- Biztos vállalati háttér, családias légkörrel
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Motiváló juttatási csomag és munkakörnyezet
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület
Önéletrajzát, a bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk!
A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója
Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.
Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti