LOGISZTIKAI ÉS IPARI INGATLAN BRÓKER munkatársat keresünk.

Posted by Bíró Koppány Ajtony
Category:

A VLK Newmark, a Newmark nemzetközi ingatlantanácsadó vállalat budapesti irodája. A világ egyik vezető ingatlan tanácsadójaként Magyarországon működő, főleg közepes és nagy méretű cégeknek segítünk az ingatlanjaik – iroda, üzlethelység, raktár, logisztikai vagy ipari ingatlan – kezelésében. Bővülő csapatunkba, Budapestre és vonzáskörzetébe

LOGISZTIKAI ÉS IPARI INGATLAN BRÓKER

munkatársat keresünk.

Kik az ügyfeleink és mit várunk az új kollégától:

Van, aki egyszerűen ingatlanközvetítésnek hívja, mi többként tekintünk tevékenységünkre: nagy hozzáadott értékkel bíró szolgáltatás, egy kritikus vállalati eszközzel kapcsolatban, ahol ritkán van az ügyfél döntési helyzetben. Ezért kiemelten fontos, hogy a legjobb megoldást érjék el, ehhez pedig megbízható és professzionális Partnerre van szükség. Mi ilyenek vagyunk.

Az új munkatárs feladata:

  • Aktív ügyfélszerzés közepes- és nagyvállalati körből, főként operatív és pénzügyi vezetőkkel egyeztetve
  • Folyamatos üzleti kapcsolatépítés, az ügyfélkör bővítése telefonon és személyes találkozókon, prezentációkon keresztül
  • Ingatlannal kapcsolatos szolgáltatás teljes körű koordinálása, ügyfélszerződéstől az ingatlanprojekt végső lebonyolításáig
  • Igények felmérése, ingatlan és tanácsadói ajánlatok készítése, a potenciális ingatlanok bemutatása, alternatívák összehasonlítása, ajánlatok és szerződések tárgyalása, pro- és kontra kondíciók megvitatása
  • Meglévő és potenciális Partnerek szerződéseinek figyelemmel kísérése, megújítása, az igények változása esetén a felmerülő projektek (költözés, bővítés, stb.) koordinálása
  • Ügyfél edukáció, piaci ismeretek átadása vállalati döntéshozók részére
  • Folyamatos piac- és versenytárs figyelés

Amit az új kollégától elvárunk:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Ingatlan területen, logisztika területen, B2B értékesítésben vagy tanácsadói szolgáltatói területen szerzett legalább 2 év tapasztalat
  • Az ingatlan területen szerzett értékesítési tapasztalat, egyértelmű előnyt jelent
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret, kiemelten Excel és PowerPoint
  • B kategóriás jogosítvány és gyakorlat

Milyen tulajdonságokat társítunk az ideális munkatárshoz:

  • Ügyfél-orientáltság és üzleti fókusz
  • Problémamegoldó- és szervező készség
  • Kiváló kommunikációs stílus szóban és írásban
  • Pro-aktivitás, előrelátás, kezdeményező készség
  • Nyitottság és rugalmasság, tanulni akarás, változó igények türelmes kezelése
  • Önállóság, megbízhatóság

Ajánlatunk az új munkatárs számára:

  • Biztos vállalati háttér, családias légkörrel
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Motiváló juttatási csomag és munkakörnyezet

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

Önéletrajzát, a bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk!

A SALIO Kft. Adatvédelmi Tájékoztatója

Tájékoztatjuk, hogy a hirdetésre történő jelentkezésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatónkban foglaltakat.

Salio a Facebookon

Keresse állásközvetítő irodánkat a legnagyobb közösségi oldalon is. Aktuális hirdetéseinket itt is nyomon követheti, megtekintheti

 

Válassza ki a pénznemét
HUF Magyar forint
EUR euró