Idén is lesz cukorrépa
A Magyar Cukor Zrt. éves cukorrépatenderén – speditőri költségviselettel – ismét sikerrel szerepelt a Rail Cargo Hungaria Zrt.
Lippai Viktor az RCH Kereskedelem szervezetén belül működő Business Unit MACE egykori vezetője elmondta, hogy a Rail Cargo Hungariának többfordulós tárgyalásokat követően sikerült megegyeznie a Magyar Cukor Zrt.-vel mind az árakkal, mind az operatív szolgáltatási minőséggel kapcsolatban. Ez tette lehetővé, hogy a már tradicionálisnak mondható cukorrépa kampány fuvarfeladatainak döntő többségét ismét a Rail Cargo Hungaria Zrt. nyerte el. Az idei tender számos, új kihívás elé állította a vállalatot, de végül sikerült minden fél számára elfogadható megegyezést kötnie.
A küszöbönálló kampány kalkulációja rendkívüli előrelátást kívánt meg az RCH Üzemeltetésben és a Kereskedelemben dolgozó, ajánlatot készítő munkatársaitól. Egyrészt, a Vasúti Pályakapacitás-elosztó Kft. által kilátásba helyezett pályakizárások a kalkuláció során előre nem látható módon változtatják meg az eddig megszokott, jól bejáratott útvonalakat. Másrészt, a következő időszakban a Magyarországon induló infrastrukturális fejlesztések és a szintén erőteljesen növekvő nyersanyag forgalom együttes hatásaként a vagonkapacitás Ea kocsikból szűkössé vált. Harmadrészt, a belföldi, cukorrépa fuvarozási viszonylatok esetén versenyképessé vált a közúti szállítás, egyes – szerencsére még jól körülhatárolható – földrajzi területeken a vasúti és közúti megoldás költségei között nincs lényegi különbség.
Az ügyfél és a Rail Cargo Hungaria között az évekre visszatekintő együttműködésnek és az ebből fakadó tapasztalatoknak köszönhetően több szintű és rendkívül stabil kapcsolat épült ki. A tárgyalások során a felek mindvégig eltökélten keresték annak lehetőségét, hogy – bár a saját érdekeit mindenki igen határozottan képviselte – egy, mindenki számára elfogadható megegyezés szülessen.
Lippai Viktor a társaság jó ügyfélkapcsolataiban látja a Rail Cargo Hungaria Zrt. valódi erejét. Ezek a kapcsolatok teszik lehetővé, hogy a hosszú távú – a cukorrépa kampányhoz hasonló több évre visszatekintő projekteket, amelyeknek a vállalat az eddigi sikereit köszönheti – továbbra is kiemelt figyelemmel és körültekintéssel kezelje, és az évről-évre élesedő fuvarpiaci versenyben ezeket sikerrel megvédje.
Az ilyen jellegű ügyfélkapcsolatok jellemzője, hogy a vállalat minden szintjén, a felméréstől, a projekt tervezésén keresztül, a kalkulációk elkészítésében és a lebonyolításban dolgozó munkatársak mindent megtesznek a sikeres végeredmény érdekében.
Forrás: RCH